Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Hoe stel ik een automatische incasso in?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Bestelprocedure

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Hoe stel ik een automatische incasso in?

Als u op dit moment een openstaande order of factuur heeft dan kunt u via dat document in Factuurgeschiedenis de optie 'Betaal online en sla gegevens op' nu toe te passen. De eerst volgende keer wordt incasso automatisch wel toegepast bij een openstaande order.

Voor het instellen van automatisch incasso verwijs ik u naar onderstaande instructie:

  • Login op uw control panel: https://hspc.netnation.nl/cp/
  • Klik op 'Mijn Account'
  • Klik op 'Saldo'.
  • Klik op de factuur
  • Klik vervolgens op 'Betaal dit document'
  • Kies nu voor optie 2 'Betaal online en sla gegevens op' en klik op 'Ga door'
  • Volg nu de stappen zoals aangegeven

Heeft u vragen over de betaling? Stel dan uw vraag aan klantenservice@netnation.nl

Stornering: Indien de gegevens niet correct zijn of het banksaldo onvoldoende is dan wordt de betaling gestorneerd door uw bank. In uw control panel wordt de betaling vervolgens geannuleerd. Hiermee komt de factuur open te staan en deze wordt opnieuw naar uw contact emailadres gemaild. De factuur kan dan weer betaald worden tot de einddatum. Indien de factuur langer openstaat dan 30 dagen dan kunnen de abonnementen on hold worden gezet.

Voor het opzeggen van automatisch incasso verwijs ik u naar onderstaande instructie:

  • Login op uw control panel: https://hspc.netnation.nl/cp/
  • Klik op 'Mijn Account'
  • Klik op 'Betalingswijzen' (onder Betalingsbeheer).
  • Klik op het rekeningnummer dat u wenst te verwijderen
  • Klik vervolgens op 'verwijderen' en op OK
  • Uw Automatische Incasso is nu verwijderd

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen