Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Maken jullie back-ups?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Hosting

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Maken jullie back-ups?

Back-up
Dagelijks wordt er een back-up gemaakt van alle servers. Let wel: op server niveau en niet op Abonnementen niveau. Indien er problemen zijn met de server kunnen wij de back-up gebruiken om data te herstellen of over te zetten naar een andere server.

Zelf een back-up maken!
Omdat er op Hosting abonnement niveau geen back-up wordt gemaakt, adviseren wij u om zelf een back-up te maken van uw website op uw eigen pc.

E-mail Backups:
Wij maken wel een back-up van onze mail server. Raadzaam derhalve is om bij het ophalen van e-mail op onze server in te stellen dat de berichten gedurende een aantal dagen op de server blijven staan.

Zodra uw hosting abonnement verlopen en beëindigd is, wordt automatisch de data van e-mail en website van de server verwijderd.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen