Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Wat moet ik doen als ik een factuur dubbel heb betaald?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Bestelprocedure

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Wat moet ik doen als ik een factuur dubbel heb betaald?

Allereerst is het belangrijk is dat u twee zaken controleert:

  • In uw control panel
  • Op uw bankafschrift.

Waar kan ik mijn facturen in mijn Control Panel vinden?

Indien u in uw Control Panel constateert dat er inderdaad een dubbele betaling heeft plaatsgevonden en dat dit bedrag tevens van uw bankrekening is afgeschreven dan kunt u het volgende te doen:

  • U laat het tegoed op uw Account staan en u gebruikt dit bij een volgende bestelling of bij verlenging van uw abonnement.
  • U neemt contact op met uw bankinstelling en vraagt om een stornering. Wij ontvangen dan een automatisch bericht van uw bankinstelling.
  • U stuurt een e-mailbericht naar klantenservice@netnation.nl. Hierbij ontvangen wij graag de volgende gegevens:
    • naam bankinstelling
    • bedrag
    • bank rekeningnummer
    • naam begunstigde

Indien u alleen op uw bankafschrift een dubbele betaling ziet, kunt u een e-mailbericht sturen naar klantenservice@netnation.nl met het betalingsbewijs van uw bankafschrift of internetbankieren (screenshot van maximaal 2 MB) met de volgende gegevens:

  • naam begunstigde
  • factuurnummer
  • bedrag
  • datum afschrijving
  • unieke betalings-referentienummer
  • naam bankinstelling
  • bank rekeningnummer van waar het bedrag is afgeschreven

Als u een bankrekening heeft buiten Nederland dan ontvangen wij graag ook de IBAN en BIC code van de bankinstelling.

Op basis van deze gegevens zullen wij een Automatische Incasso direct kunnen laten traceren en een Adyen afschrijving. In de regel zal Adyen zelf binnen 30 dagen retourneren als zij een betaling niet kunnen koppelen aan een order of factuur.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen