Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Waarom ontvang ik geen e-mail?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Email

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Waarom ontvang ik geen e-mail?

Ten eerste is het belangrijk dat de e-mail instellingen van uw e-mail account goed staan ingesteld. U kunt hier instructies vinden hoe u uw e-mail correct dient in te stellen.

Daarnaast is het van belang dat u uw mailbox regelmatig 'opschoont'. Wanneer uw mailbox op onze server de limiet van 50 MB nadert, kan dit tot gevolg hebben dat er geen nieuwe e-mails meer worden ontvangen.

In uw Control Panel kunt u zien hoeveel van uw limiet reeds gebruikt is. Ga naar http://hsp.netnation.nl/cp en klik onder 'Systeem (Plesk Domain)' op 'Reports'.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen