Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Hoe stel ik een mail redirect in?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Email

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Hoe stel ik een mail redirect in?

Met een mail redirect worden e-mails van een e-mailadres doorgestuurd naar een ander e-mailadres. Dit kan erg handig zijn indien u mails wilt ontvangen waarvan het e-mail adres dat niet is ingesteld in uw e-mail programma. Door middel van een mail redirect kunt u deze mails laten doorsturen naar een e-mailadres welke u wel ophaalt met uw e-mail programma. Zo ontvangt u toch alle e-mail die wordt verzonden naar dat e-mail adres.
U kunt ook e-mails laten doorsturen naar een extern e-mailadres (bijvoorbeeld Hotmail).

Het instellen van een e-mail redirect:

  • U logt in op uw 'Control Panel'
  • U klikt op 'Systeem' (Plesk Domain)
  • Vervolgens klikt u op 'Mail' en daarna op 'Preferences'.

U vinkt hier aan 'Forward to address' en vult het gewenst e-mail adres in waar u al uw e-mail wilt ontvangen. Als u de redirect per e-mail adres wil doen, dan dient u het betreffend e-mail adres te kiezen en vervolgens te klikken op 'Preferences'. Hier vinkt u dus ook aan 'Forward to address' en vult het gewenste e-mail adres in.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen