Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Hoe stel ik een mailgroup in?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Email

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Hoe stel ik een mailgroup in?
  • Login op uw Control Panel : http://hsp.netnation.nl/cp
  • Kies voor ' Systeem' linksboven in uw scherm
  • Daarna op 'Selecteer een ander systeem'(linkerkolom) en het desbetreffende Plesk Domain
  • Klik vervolgens op 'Mail' en daarna op 'add new mail account'. Vul een naam voor uw mail account in en een wachtwoord.
  • Klik op 'Ok'
  • Klik nu op 'Mail group'
  • Klik op 'add new member' en vul het emailadres in. Dit kunt u herhalen voor alle emailadressen die u wenst toe te voegen.

Het is ook mogelijk om een mailgroup toe te voegen aan een bestaand e-mailadres van uw domein.
Houd er echter rekening mee dat alle mails die verstuurt worden naar dit e-mailadres automatisch geredirect worden naar alle adressen in die mailgroup.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen