Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Wat gebeurd er als ik mijn factuur niet op tijd heb betaald?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Bestelprocedure

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Wat gebeurd er als ik mijn factuur niet op tijd heb betaald?
  • U krijgt 14 dagen de tijd om uw openstaande factuur te voldoen.
  • Een automatisch gegenereerd e-mail bericht zal aan u worden gemaild als deze periode van 14 dagen wordt overschreden.
  • Bij overschrijding van deze 14 dagen worden uw abonnementen automatisch op 'on hold' gezet en krijgt u nog 5 dagen de tijd om de factuur te voldoen
  • In geval de factuur langer dan deze 19 dagen open staat, wordt deze overgedragen aan 'Incassoburo Q Collect'
  • De kosten voor deze incasso-procedure zijn geheel voor uw eigen rekening. Houdt u er rekening mee dat de kosten flink kunnen oplopen!

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen