Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Algemeen

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Een Hostingpakket en Domeinnaam-registratie wordt voor minimaal 1 jaar besteld en betaald. Via uw Control Panel kunt u de abonnementen opzeggen, zie instructies hieronder:

  • Login op uw control panel
  • Klik op 'Mijn account'
  • Klik op 'Factuur beheer'
  • Klik op 'Abonnementen'
  • Klik op 'Naam'
  • Klik op 'Stop zetten abonnement'
  • Klik op 'Bewaar' (u kunt de einddatum waarop u het abonnement wenst te beeindigen onderaan het scherm kiezen)

U heeft uw abonnement nu opgezegd.


Het abonnement zal op de einddatum uit uw Account worden verwijderd. De automatisch gegenereerde e-mailberichten over de einddatum van het abonnement kunt u ter kennisgeving aannemen. Uw Account blijft bestaan. Indien u ook uw Account wenst te laten verwijderen uit ons systeem dan kunt u dit doen middels een e-mail naar onze klantenservice@netnation.nl.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen