Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Kan ik ook een overboeking maken?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Bestelprocedure

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Kan ik ook een overboeking maken?

Ja, u dient in de bestelprocedure de betalingswijze 'overboeking' of 'bank transfer' te kiezen. Volg de instructies op hoe u het bedrag dient over te boeken. Zodra de betaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling direct verwerkt. Via e-mail ontvangt u bericht wanneer uw pakket geactiveerd wordt, zodat u aan de slag kunt gaan.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen