Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Waarom krijg ik het inlogscherm van Plesk Control Panel te zien?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Algemeen

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Waarom krijg ik het inlogscherm van Plesk Control Panel te zien?

Indien u het inlogscherm van Plesk Control Panel te zien krijgt wordt dit mogelijk veroorzaakt door uw 'cookies'.

Via de de link: 'http://hsp.netnation.nl/cp' logt u in op het Parallel's Business Automation Control Panel.
Door op 'Systeem' te klikken dient u automatisch te worden ingelogd op het Plesk control panel van het desbetreffende hostingpakket.
Indien dit niet gebeurd en wederom een inlogscherm verschijnt, verzoeken wij u uw 'cookies' op te schonen.

Hieronder instructies hoe u dit dient te doen:
In Firefox:
  • Klik op 'Tools' in de menubalk bovenin.
  • Klik op 'Options'
  • Klik op 'Privacy' en dan op 'Show Cookies'.
  • Klik op 'Remove all cookies' en vervolgens op 'Close en Ok'
  • Uw cookies zijn nu verwijderd.
In Internet Explorer:
  • Klik op 'Tools' in de menubalk rechtsboven
  • Klik op 'Internet Options'
  • Klik op 'General'
  • Bij 'Browsing History' klik op 'Delete'
  • Klik op 'Delete Cookies' en vervolgens op 'Close en Ok'
  • Uw Cookies zijn nu verwijderd.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen