Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Zit er een spam filter op binnenkomende email?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Overig

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Zit er een spam filter op binnenkomende email?

Ja, alle binnenkomende mail wordt automatisch gecontroleerd met een spam filter.

Wij maken gebruik van spam-assassin. Deze software wordt continu bijgehouden om up-to-date te blijven en nieuwe versies van spam te detecteren. Dit om de hoeveelheid ongewenste mail die toch door de spam filter glipt tot een minimum te beperken.

Alle e-mail die naar uw domeinnaam wordt gestuurd komt langs onze spam filter, dus ook e-mail die u Redirect naar een ander e-mail adres. De spam filter verwijdert uw e-mail niet, maar voegt bij het onderwerp het woord Spam toe. U kunt vervolgens in uw e-mail programma instellen om deze mail automatisch te verwijderen of in een map 'spam' te plaatsen.

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen