Netnation Europe

Goede support maakt het verschil. Onze helpdesk staat paraat om uw problemen snel en professioneel op te lossen.

Hoe wijzig ik mijn e-mail adres dat in whois staat?

Terug naar de vragen voor het onderwerp Domein

Is uw vraag hiermee nog niet volledig beantwoord? Zoek dan op trefwoorden uit uw vraag. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze helpdesk.




Hoe wijzig ik mijn e-mail adres dat in whois staat?

Om uw e-mail adres te wijzigen dat bij een whois check staat, dient u de volgende stappen te volgen:

  • Inloggen op uw Control Panel
  • Klik op 'Systeem' (linkertab boven in uw scherm)
  • Klik op 'Domeinnaambeheer'
  • Klik op 'All my domains'
  • Klik op de tab 'Contacten'
  • Klik op 'Wijzig'
  • Wijzig het e-mail adres en klik op 'OK'

Voor .be-domeinen is de wijziging meteen te zien is op http://www.dns.be. Voor de andere extensies duurt het enkele uren voordat de wijziging doorgevoerd is en verschijnt.

NB: Indien u tevens de naam van de domeinnaam houder wenst te wijzigen kan dit slechts door een officiële overdracht geschieden. U dient er dus rekening mee te houden dat wanneer u uw voor- en/of achternaam wenst te wijzigen dit niet via uw control panel mogelijk is. Om een overdracht aan te vragen kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice via klantenservice@netnation.nl

Vraag & antwoord

Vind hier het antwoord op uw vraag. De meest voorkomende vragen staan per onderwerp gesorteerd. Natuurlijk kunt u ook op trefwoord zoeken.


Contact

Netnation
Dopheide 8a
9202 PB Drachten
t: 010 - 477 65 15
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur.


Helpdesk-onderwerpen